..aneb s úsměvem jde všechno líp! :-)

Na zacatku brezna 2012 jsem se vydal na 6 mesicni pout do Nepalu a severni Indie (oblast Himalaje). Cely web slozil pouze jako me poznamky z Cesty pro me pratele a rodinu. Vznikl tak zaznam ruznych mensich ci vetsich dobrodruzstvi z cele me pouti. Muzete si jej precist v sekci níže.

Ve svych zazitcich popisuji, jak jsem cestoval Nepalem, navstivil Annapurny a zajimava mista po cele zemi. Presunul se pote do severni Indie a prvnimi kroky miril ke vsem svatym mistum spojenym se zivotem Buddhy.

Dale jsem pokracoval pres Dharamsalu na sever do oblasti Kashmiru a Ladakhu, kde jsem stravil dalsi mesic a pul sveho zivota. Po horach jsem zamiril na jih na kratkou navstevu Arabskeho more a ostrova Diu.

Posledni mesic stravil v cestach po Rajastanu a dale jeskynich komplexech Ajanta a Ellora (posledni mesic zde vsak jiz nenaleznete, radeji nez psanim jsem jej travil po boku cloveka memu srdci nejblizsimu).

Preji pekne cteni!

Vas Poutnik :)

Blog

03.07.2012 22:22

Den 92-94 Shey, Stakna, Matho & Stok

Den 92-94 Shey, Stakna, Matho & Stok Dalsi dny v Lehu jsme travili vylety po okoli, pokud mozno v dosahu autobusu, kterych zde moc nejezdi. Jednim z nasich vyletu byl i Shey, vesnicka o neco blize Lehu nez Tikse. Poustni planina mezi nimi mela byt poseta spoustou belostnych chortenu, tak...
03.07.2012 22:23

Den 95-98 Phangong Lake

Den 95-98 Phangong Lake Pote co jsme navstvili vsechna mista v blizkem okoli Lehu, tak jsme se chteli vypravit ke vzdalenejsim mistum. Jednim z nich bylo na hranicich s Cinou lezici slane jezero Phangong lake. Nachazi se uz v oblasti s omezenym vstupem, tak jsme si...
03.07.2012 22:25

Den 99-101 Numbra Valley

Den 99-101 Numbra Valley Dalsi den jsme se chteli brzy rano vydat na autobus jedouci do dalsi oblasti s omezenym vstupem, tentokrat na severu, do Numbra Valley [nase povoleni bylo platne jen 5 dni]. Kdyz jsme ale prisli na autobus jen nam lakonicky oznamili, ze dnes zadny nepojede a ze...
03.07.2012 22:31

Den 102-108 Markha Valley trek

Den 102-108 Markha Valley trek Rano jsme nikam moc nespechali, nas plan byl odpoledne se dopravit do Spitoku, vesnice asi 18km od Lehu a bud jeste kousek jit a zkratit si tak dalsi den, nebo najit ubytovani rovnou a pokracovat v trekovani nasledujici den. Zasli jsme tedy opet na snidani...
03.07.2012 22:32

Den 109-114 Hemis

Den 109-114 Hemis Dalsi den jsme jen odpocivali a celkove se davali opet trochu dohromady. Kate je na tom stale spatne, a tak uz musela k doktorovi na testy. Celkove kombinace nemoci/ostravy z jidla a snaha tela se toho zbavit spolu se stale mensim obsahem kysliku ve vzduchu, ji...
01.08.2012 13:25

Zkracena verze dalsich dni

Zkracena verze dalsich dni Ahoj, jak jsem trochu uvedl v Novinkach, bohuzel jsem bez internetu a jednoduse neni, kde zpracovat dalsi me zazitky. Zbytek tedy uverejnim az po skonceni me cesty na konci srpna. Uvedu zde jen jakousi zkracenou verzi a pote az budu zpet, dodam...

ॐ Óm mani padmé húm © 2012 - 2020 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode