..aneb s úsměvem jde všechno líp! :-)

Den 61-65 Arequipa

22.12.2019 23:40

Po poustnich a vyprahlych mistech s teplotami kolem 40°C jsem zamiril do prijemnejsiho prostredi 6000m vysokych hor v okoli Arequipy. Cele město ma prijemnou atmosferu a je opravdu fotogenicke. Primo z centra jsou videt 6000m vysoke hory ihned za mestem - pohori Chachani a vulkan El Misti.


V Arequipe jsem se vydal na 1-denní vylet k vodopadu Corontorio. Mel jsem pouze velmi kuse informace od mistnich a stezky nebyly ani na me mape. Autobus me zavezl do vesnice Yura a po neznacenych cestach jsem zamiril vice do kopcu a vyprahle krajiny. Cestou jsem mijel mala policka mistnich. Cesta zahy skoncila v potoce, daleko od vodopadu. Nakonec jsem nasel prikrou stezku na druhem brehu ricky a vystoupal vysoko nad udoli - postupne me cesta dovedla k polickum u Yura Viejo - zadna cesta k vodopadu. Nakonec jsem precejen nasel "pesinu", která vedla po hrane vodniho prikopu s kolmou stenou dolu hluboko do udoli. Vyfotil jsem vodopad aspon z vysky. Zamiril jsem pote po jedine stezce zpet k hlavni silnici a prochazel bohem zapomenutou krajinou kolem Yura Viejo a serpentynami do dalsich vesnic. Zadna doprava, zadna auta - jen dva pastevci zenouci par krav v zapadajicim slunci po hlavni silnici. 


Cestou se mi nakonec podarilo stopnout jediné projíždějící auto a mel jsem stesti, ze jelo az do Arequipy. Brzy jsem tak mel svoji první delsi (2h) konverzaci ve velmi lamane spanelstine :-) Bylo to vtipne (ani jeden z nas neovladal jazyk toho druheho a ma zasoba spanelskych slov je velmi chaba), ale zajem se domluvit byl na obou stranach a nějakym zahadnym zpusobem to slo a měli jsme nakonec docela duchaplnou konverzaci o lidech, praci, hudbe a zivotnim smerovani.  :-)


Cesta rychle utekla a brzy jsem procházel ulicemi Arequipy a shanel zasoby a vybaveni pro muj další trek - na vrchol vulkanu El Misti - 5826m.n.m.


ॐ Óm mani padmé húm © 2012 - 2020 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode