..aneb s úsměvem jde všechno líp! :-)

Den 48-56 Amazonie II. Medicina & ritualy

04.12.2019 22:30

Bezne jsem proti vsem latkam vseho typu, ale citil jsem, ze nyní mam udelat vyjimku a projit skrze jednotlive stupne posvatnych "medicin". Jednotlive latky postupně cisti telo na stále hlubsich urovnich a zaroven jej uzdravuji - proto se uziva vyraz medicina (nikoliv drogy, které se berou pro vlastní uspokojeni). 

Moji zcela vyjimecnou cestu zacalo den první Rape. Jeden z lidi mi ho postupne fouknul do jedne i druhé nosni dirky. Ihned jsem citil silny nastup. Lehce se mi motala hlava a me telo se brzy cele zalilo potem. O par minut pozdeji jsem zazil sve první zvraceni a prujem. Cisteni zacalo. Rape me rozhodil na par hodin a k dalsim uz jsem pristupoval vice obezretne.

 První vecer se vyrabelo Mambe a zaroven se konzumoval vysledny produkt. Listky koky jsem snasel vždy bez vetsich potizi. Specialni prach se v ustech zkombinoval s aktivacni latkou a vytvoril kouli, kterou si clovek nechal ve tvari. Snasel jsem to docela dobře, chutnalo to jako matcha. Pozdeji během vecera jsem si dal ještě jednou a uz jsem opet bezel zvracet :-)

Další den se konala Kambo ceremonie. Uprimne, nebyl jsem si jisty, jestli bych se mel zucastnit - zatím jsem mel docela silne projevy (podle vseho na zacatku zcela bezne) a Kambo byla vyssi uroven cisteni. Po konzultaci s vedoucimi ceremonii jsem ji nakonec podstoupil.


Kambo je jed z zaby, který se aplikuje na cistou tkan. Napred se rozpali drivko a spali se vrchni vrstva kuze, na odhalenou tkan se pote nanese jed z zaby. Zacina se jednou teckou a podle reakci se pokracuje. Cely ceremonial se odehraval v jednom z chramu a každý z nas mel svého pruvodce, který provadel jednotlive kroky a pomahal cloveku projit celym procesem. 

Na zacatek clovek musí vypit přes 2l vody. Pote dojde ke spaleni a odstraneni kuze a naneseni jedu. Clovek ihned citi, jak jed a zaroven energie se siri telem. Jednu tecku jsem zvladl dobře, moje pruvodkyne tak pridala další tri. Nakonec jsem mel celkem 4 tecky nez jsem zacal poprve zvracet do pripravenych kyblu. Kambo ceremonii jsem ze srandy prezdival zvraceci maraton. Clovek zvraci téměř neprerusovane po 15min a citi se naprosto strasne. Během zvraceni musí neustale pit další tekutiny. Během této casti jsem mel docela co delat to ustat a pruvodkyne mi polivala hlavu posvatnymi oleji a palila santal pro zklidneni reakci. Postupne se clovek dostal do faze klidu a citil hluboky klid (někdo naopak silne nabuzeni). Ja jsem se citil jako po velmi silne meditaci, zadne myslenky jen cista pritomnost. Pozoroval jsem okolni džungli a citil silne propojeni. V tomto stavu jsem byl několik hodin.

Další dny jsem si dal trochu pauzu. Vse smerovalo k vrcholu - ayuhuasce. Měli jsme nakonec dve moznosti, bud zustat v komunite a prijmout ayuhuascu, u které jsme se podileli na vyrobe a nebo se vydat na jiné místo k dzungli k tradicnim shipibo samanum, kteří objevili Ayuhuascu jako první kmen jiz před staletimi. Rozhodli jsme se pro tradicni verzi. 


Nachvili jsme se tak vratili do civilizace a z jiné vesnice pokracovali v zari celovek hluboko do dzungle k shipibo vesnici. Dorazili jsme tam v noci, velka malaka (posvatny chram) byl pro nas jiz pripraven. Uvnitr byly matrace do kruhu a každý z nas si vybral sve místo. O několik hodin pozdeji Ayuhuasca ceremonie zacala.


ॐ Óm mani padmé húm © 2012 - 2020 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode