..aneb s úsměvem jde všechno líp! :-)

Den 28-29 Playa del Carmen

08.11.2019 16:06

Let z Mexico City do Cancunu mel nakonec 4h zpozdeni, tak jsem mohl alespon dopsat predchozi clanky. Vtipne bylo, když jsem kontaktoval aerolinky, jestli poskytuji nejakou kompenzaci - tak mi jen odvetili, ze měli holuba v motoru a jakozto bozi zasah se na to reklamace ani refundace nevztahuje :-)

Na den a pul, který mi zbyval do odletu do Peru, jsem chtel poznat zase něco jineho a vydal se do mestecka Playa Del Carmen stravit den na plazi a mit vse vice na pohodu :-) Musim rict, ze plaze jsou mnohem mensi nez v Cancunu, hotelove zony celkem rozumne a když jsem se vydal 3km podel more na sever, nasel jsem to, co jsem hledal. Téměř liduprazdna plaz, stin z prilehle boudy a nefunkcni sprcha za rohem (měli místo toho kyble s vodou). Byla to na den prijemna změna. 


Cestou zpet jsem sel po hlavni silnici a byl v soku - centrum bylo naproste turisticke stredisko pro Evropany/USA. Jeden butik s oblecenim stridal druhy, alespon 3x pobocka Victoria Secret, bary, kluby, tour spolecnosti, 3 velke obchodni domy velikosti Palladia.. masakr. A vystylovani turisti, co mají pocit, ze jsou v Mexiku. Vecer vsichni obleceni v elegantnich robach s vystrihy a rozparky podle nejnovejsi mody. Musel jsem se smat. Bohuzel realna mexicka restaurace byla také nedostatkove zbozi, a když jsem ji konecne nasel - vse bylo bez chuti (i salsy) opet pro jemne chutove bunky turistu. S Mexikem místo nemelo nic spolecneho, ale plaz byla prijemna zmena. 

Ve stredu jsem se pote rozloucil s Mexikem a vydal se na 5h let do Peru, kde nyní ma cesta pokracuje.


ॐ Óm mani padmé húm © 2012 - 2020 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode